Keslin_3 Bebeğim 2 ay 21 günlük 6 kilo şu anda gündüzleri çok emen bir çokta uyumaz gündüz ama gece 12 de bi yatiyor 5 bazen 6 kadar uyuyor ben kaldirip emziriyorum niye öyle oluyor acikmiyor mu anlamadim hiç
Minikkopya Keslin_3 40 ından sonra gece uyandırmana gerek yok. 4 -5 saat ac kalabilir.3 aydan sonra da 8 saate kadar ac kalabilir dedi doktor bana. Geve asla emzirmeye kaldırma o kalkar dedi. Gercekten de kendi kalkıyo acıkınca