3 aylık bebeğim sinirlenince ağlarken yada istemediği birşey olursa kulaklarını tutup tutup çekiyor heryerini yara etmis aynı sekilde yüzünü falanda yoluyor doktora götürdüm herseyine bakıttım normal görünüyor neden yapar küçücük bir bebek bunu kızlar bir gören olsa ben zarar veriyorum sanır. Öyle çizik içinde heryeri