Telefonum çalınmıştı polis 120 arayıp kapattirmami syledi aradı kapattrdim ama sadece telefon kapaniyormus.hat açık kaldığı için 870 TL avukat masrafı dahil ücret çıktı ödememe durumunu nasıl yapablririm telin kapatildigini görüyorlar ama eşimde smdi ödemiş vadofonde çalışan varmı bi caresi yokmuydu