AylaSuna Brokolilim Bende 5400 almak için gün sayıyorum zorlukları nedir, kapsüller çok pahalı olduğu için buna yöneldim açıkcası
Brokolilim AylaSuna Kapsüller evet pahalı ama bu makinelerinde ince temizliği oluyormuş bende sonradan öğrendim parçalarını söküyorsunuz komple ayda bir yağlanması gerekiyor temizliği güzel yapılmazsa makinenin ön kısmı kireçleme yapıp kesik kesik akıtıyor
Brokolilim AylaSuna Videosu vardır YouTube oradan bakın ben uğraşırım derseniz alın bana deselerdi başta almazdım 😁
Guzelanne34 Brokolilim temizlik nasıl oluyor peki. Yanlış hatırlamıyorsam kendi kendine temizleyebiliyormuş makine? Sizdeki öylemi
Brokolilim Guzelanne34 Aparata kireç temizle ürünü var onu döküyorsunuz sonra su ekliyorsunuz sonrada makineyi çalıştırıyorsunuz makinenin gres yağı ver onunla yağlıyorum çıkan bütün parçaları yıkıyorum iç-dış temizliği oluyor uğraş verici
Guzelanne34 Brokolilim yaa ben dün aldım makineyi. Gres yağını nereye sürüyorsunuz tam. Birde daha hiç kullanmadım nasıl temizlemem gerekiyor