Bety Ablam 10 yıldır akbanktan ödüyor önceden %25 devlet katkılıydı şimdi %30 devlet katkılı 150 bin tlsi olmuş ablamın her ay düzenli 500 tl yatırdı, emekli olmak içinde belli yaşı beklemesi gerekli devlet katkısının %100 alması içinde bir süresi var, ben ona ozaman altın alsan daha karlısın demiştim ama dinlemedi maalesef 🤦🏻♀️