Kızlar bebeğim 10 aylık atopik dermatit teşhisi konuldu. İlaç kullanmama rağmen kızımın kaşıntısı hiç azalmadı. Kollarına bacaklarına bakıyorum teninde birşey görünmemesine rağmen kuruluk dışında hep aynı bölgelerini kasıyor ve kanama boyutunda ilerliyor. Daha önce cildiye ve çocuk doktoruna götürdüm fakat sonuç bulamadım. Şimdi bu 2 doktor karsima çıktı. Alerji testi daha önce hiç yapılmadı kızıma şimdi alerji testi de yaptırmak istiyorum. Dr. Baver bey hem kandan hem ciltten yapabiliyormus, Mehmet bey ise sadece kandan bakıyormuş. İkisinin de yorumlarını okudum herkes çok memnun ama ben karar veremedim. Antep’te yaşayıp bu doktora gidenler var mı ? Çok teşekkür ederim şimdiden sizlere