G-Liva Kızlar 1 ay önce bestrion damla almıştım bugün bi tadına baktım çok kötüydü. Diğer kullananlar tadına baktınız mı hiç sizinkide öyle mi?? Ay resmen kan tadı gibi iğrenç bende çocuk niye istemiyo diyorum 🤢 Acaba bozukk muu?
benimbebegim G-Liva öyle maalesef kötü tadı 🙄 Ama sonradan alışıyorlar, ilk verdiğimde ağzını çok açmıyordu ama alıştı sonra 😂
Mylittlepearl G-Liva bakmadım tadına ama benim kız damlalıktan vakumla çekiyor resmen. Tadı güzelde ondan böyle çekiyor heralde diyordum ben de. Gideyim de bakayım bi tadına😅
ugurbocugu G-Liva ben baktım ekşi bir tadı var. Portakal aromalı olarak geçiyor. Vegaferonda kan tadı vardı.
[silindi] G-Liva bebeğim prematüre oldupu için 2 aylıkken başladık ilk başka bişey kullandık aşırı kusma yaptı sonra bestiron kullandık yaklaşık 6 aydır tadı portakallı gayet severek içiyor valla şişeyi versem içer yani
Mineoguz Gayet güzel aslnda portakal tadı var kızım çok seviyor Ben nevviti beğenmemiştim o öyle kan gbi kokuyordu vermedim kızıma attım
ugurbocugu G-Liva çalkalayıp kullanıyorsunuz demi? Çalkalamıyorsanız zeytinyağının tadı da geliyor olabilir