Kızım 22 aylık boyu 83 cm kilosu 10bucuk. Yapmadığım etmediğim şey kalmadı şişe şişe polivit supravit bitirdim balık yağı kullandım hiçbir şey fayda etmedi. Doktorumuz normal diyor aylık değerlerine baktiriyorum şükür iyi. Bende artık takmamaya karar verdim. Anne baba olarak biz de kısayiz zaten 🙈 yemek ile arası hiç yok eline telefon falan açıp öyle böyle yedirebiliyorum.