Oznurozer 15 aylık kızım iki gündür balgamlı bi şekilde öksürüyor ateş veya hastalık hali gibi bi durumu yok şurup veya doğal bi önerisi olan varmı ?
Deletedmom277 Oznurozer soğanı ince halkalar şekinde dilimle kavanoza koy. Üstüne bal dök kapağını kapatıp 2 saat bekletin süzün içirin bebeğinize Balın üzerine bir kaç damla limon damlatıp verebilirsiniz Ihlamur zerdeçal tarçın demleyip içerisine limon bal koyabilirsiniz onu verebilirsiniz
Deletedmom277 Oznurozer hayır hayır. Soğan halklarının üzerine bal koyup kapatacaksınız. O 2 saat bekleyince Sulu bir kıvam ortaya çıkıyor onu içireceksiniz
DenizKizi P3kmezi hafif sulandirip cezvede ısıtırken içine biraz tereyağı atın eritin ılık şekilde iki tatlı kaşığı içirin tadı da harika karamel gibi oluyo hem öksürüğü kesiyo insallah