Deletedmom_65 Araştırdığım kadarıyla v15 in çekimi daha kuvvetli ama tuşuna basıp durmam lazım v12 15 e göre düşüktür ama çalışması için tuşuna basıp durmiyacam diye düşündüm sizce hangisi daha iyi
merve5561 Deletedmom_65 bence v12 hafif kullanışlı haznesi küçük dediler ben alırken haznesi benim evimde gayet yetiyor evin 130 m2 anca doluyor hazne tetik de yok v10 kullanıyor bi tanıdığım o tetik olayı yordu beni onun süpürgesini kullandım bi kere
Pamuguuummm Ben V15 kullanıyorum ilk aldığımda ağır gelmişti ama şuan alıştım gayet güzel. Tuşu da zaten tutarken parmak orda olduğu için zorlamıyor beni.
Demett_k Valla ben de aynı ikilrmdeyim şuan. Tetik olayını ben sorun etmiyorum ama ağır olması v15 in o kafama takılıyo. Çünkü en iyi çekim gücü v15