Merhabalar sevgili anneler . Oglum bir yaşında. Üst dişleri çıkmaya başladığından beri biraz sarı çıkmaya başladı şimdi üst 4 dişi var ama hem lekeli hemde uçları erimiş durumda. Dr a götürdük dr erime devam edebilir önemli olan kökleri kalması ana dişleri için. Ama yani erime basladiginda böyle dişsiz mi olucak yapacak pek birşey yok dedi. Çok canım sıkıldı. Ben kompozit dolgu okur belki diye düşünmüştüm ama. Var mi aynı şeyleri yasayan. Böyle dişleri erimiş yok gibi hayal edemiyorum oğlumu🥺. Allahım başka dert vermesin de. Fikirlerinize ihtiyacım var