Sudenurr Kızlar bugün bebegim 2 ay aşısı oldu huzursuzluk ve ateş yok suanlık ateş olursa sadece bugün mü olur ertesi gün olma ihtimali var mı
Seherronya Sudenurr bizde olduk bugün 2 ay aşısını hemşire ateşi olmasada huzursuzluk için bir ölçek ateş düşürücü verebilirsin dedi. Siz ateşi koltuk altından mı ölçüyorsunuz
Namles Sudenurr benim kızımda ateş yapmadı yaparsa calpol ver demişti çok şükür olmadı ama huysuzluğu oldu sonuçta 3 tane aşı oluyor baktınız hafif var üstünü çok giydirmeyin çok fazlada örtmeyin genelde çok ateş yapmıyor
Gozdenes48 Sudenurr keşke vermeseydiniz aşı yani vücuda verilen mikrobun savaşmasını engelliyorsunuz bir nevi ateşi yada huysuzlugu olursa ince giydirip 1-2 gün idare edebilirsiniz. Ben öyle yapmıştım hemşiremiz öyle demişti.
dvran22 2.ay aşısı neden yapılıyor bir bilginiz var mi bizimde 29 kasımda var merak ettim bi araştırayım en iyisi