Aleyra Sağlıkocagının verdiği kan ilacını kullanıyor musunuz ya da hiç kullanmayan var mı . D vitamini bize gelmemişti o yüzden buda aynı olabilir diye düşündüm.
RabiaYavuz96 Aleyra Bana da kan ilacını verdiler ama ben almadım içeriği iyi değil diyorlar. Bende bestiron ya da ocean kullanicam galiba daha araştırıyorum.
MinikPandam_ Aleyra offf kan ilacı çok lanet bir şey bütün kıyafetlerini lekeledi lekesi de çıkmıyor zaten.. kızım tadını sevmedi tükürdü neler çektim de ocean a geçtim rahatladım severek içiyor şimdi. Dünya varmış dedim. Yan etkisi olmadı ama icirmesi çok zordu. D vitaminini sağlık ocağının verdiğinden veriyorum sıkıntı olmadı o
Cyerg Aleyra kullandım ve bebeğim rahatsızlandı aşırı huysuzlandı, ki sağlık ocağındakiler tanıdığımdı yani. Asla kimseye önermiyorum araştırın içeriği güzel temiz eczaneden alın.
Mimeva Cyerg bebeğiniz gazlı bi bebekse kan ilaçları gazı kabızlığı tetikler bizde koliktik geçti ama ona rağmen doktorum kan ilacı kullandırmıyor bize sadece sağlık ocağından aldığımızı değil öbürlerinide gazı tetiklemiştir muhtemelen sizdede
Cyerg Mimeva hayır sağlık ocağınınki dokundu ve yakınımın kızı da şuan büyük küçükken kullandıklarında o da sorun yaşamış, genel problem oluyor bu. Aşırı gazlı bir bebek de değildi, suankinden çok memnunum
Anr5155 Aleyra bize de devlet hastanesinde ki doktor yazmıştı şurup şeklinde olanı kızım içmek istemedi ben de bir tadına bakıyım dedim Allah affetsin iğrenç bir şey çocuğun içmediği kadar var ocean aldım onu kullanıyoruzö