Bebeğim 4 buçuk ¹aylık sürekli hasta oluyor anlamıyorum sürekli antibiyotik baslatiyorlar veriyorum bitince mak. 2 hafta sonra tekrar hasta. Daha geçen hafta antibiyotik bitti şimdi de grip olmuş burnunu sürekli açtığım halde hemen tıkanıyor. Böyle durumda olan var mı ne yapılabilir bu durum icin