Anneler biz 23 günlük olduk, bebeğim ilk zamanlar mama yiyordu sütte veriyordum ama şimdi mamayı yemiyor kaşıkla veriyorum sadece günde en fazla 60 CC içer 30 CC sabah uyandığında bı 30 CC de yatmadan önce onu da tam bitirmez ama hep mememde emmek istiyor emerken de uyuyor gözleri kapalı emiyor.gunde 5 6 defa cisli bez çıkarır ama kakayi iki günde bir yapıyor sürekli pıt pıt yaparak kokulu gaz çıkarıyor.1) bebeğim doyuyor mu anlamiyorum 2) bebeğim 2 günde bir normal sarı renkte kıvamı normal kaka çıkarıyor bu onun kabız olduğu anlamına mı geliyor?3) yoksa herşey normal mi cisli bez çıkarması onun doyduguna mi işaret kakali bez 2 gün de bir çıkarması ve sürekli kokulu pıt yapmasi kabızlığa işaret mi ?, acemi anneyim siz tecrübeli anneler beni aydınlatabilir misiniz rica etsem