Hbbismil benim bebeğim de 20 günlük doğduğundan beri devamlı uyuyor sadece gazı olduğunda ve acıktığında uyanıyor. Sarılık riski de yoktu şimdiye kadar hiç. Ben de bazen fazla mı uyuyor acaba diyorum. Ama karnı tok sırtı pek uyumasında bir sakınca yoktur heralde