Kızım 4 aylık oldu kilo alımı az olduğu için mamaya başladık çok gazlı bir bebek aptamil conformil kullanırken gazı biraz hafiflemiş gibiydi tavsiye üzerine bebelac nuteiconfor aldım kullandığımızdan beri çocuk gazdan kıvranıyor geceleri uyanmayan çocuk çığlık çığlığa kalkıyor acaba denkmi geldi yoksa mamamı yaptı aranızda kullanan var mı evolviya çok öneriyorlar tavsiyelerinize ihtiyacım var