Aaayyssee bence gayet iyi almış. Bebeklerin 5. Ayda doğum kilolarının 2 katına çıkmaları beklenir. Zaten az doğmuş, minyon bir bebek olabilir. Persentil tablonun en altı da normal kabul ediliyor. 2. Ayda ortalama kız bebek ağırlığı 4.6 kg, alt sınır 3,7 kg. Siz şimdiden alt sınırla ortalama arasındasınız ve 10 gün var daha. Ortalama yakın tamamlar yani bu ayı. Her bebek kendi doğum ve gelişim sürecine göre değerlendirilmeli. Öyle bir bakışta göze zayıf gelince ne kadar sıska demek, cahilce. Hadi sokaktaki teyzeler yapıyor anlıyorum da okumuş etmiş doktorun tek görüşte bu yorumu yapması hadsizlik.
Böyle şeylere takılıp moralini bozma, sütünün kalitesini etkiler. Bırak fazla da vermeye çalışma canım. Onlar kendilerini çok güzel ayarlıyorlar. Bugünlerin tadını çıkar. Hemen büyüyorlar.