Bebeğim 44 günlük.ilk 15 gün falan saatli emzirdim çünkü uyanmıyordu.sonraları gaz sancıları başladı. Gün içinde toplasam 1-2 saat uyumuyordu ve hep emmek istiyordu. Hep ağlayıp emmek istiyordu.geceleri de yine gaz sancıları eşliğinde zor emzirip uyutuyorum.3-4 saat uyuduğu oluyor.uyanınca emzirip yatağına yatırıyorum.yani bizde 0 uyku ve beslenme düzeni.gündüz hiç uyumadığı için gece uyandırmıyorum.3-4 saat etmediği oluyor. Mesela dün gecen2:30 da uyuttum anca.4 e saat kurdum.uyudum.3 te ağlayarak uyandı. Emzirdim. Uyudu.sonra saat kurmadım.sabah 7 de uyandı.zaten sancısız uykusu yok uyanıp duruyor.böyle sancısı olmayınca uykusunu bölmek istemiyorum. Rahat uyusun diyorum.