Alpannesii1301 evet tam 13 Ocak 🥰 ben de sürekli oturtmuyorum ama arada oturuyoruz gün içinde 5 dakikayı bile bulmuyo.
Tadımlara başlamadım 5.5 ayda başlayabilirsin dedi doktorumuz ama biz tayinciyiz ev taşımamız gerekiyo başlayamıyorum maalesef tam 6. ayınca başlamamı söyledi 13 Temmuz’da artık 😂 siz başladınız mı