Evhamkisisi her şey zamanla bence, bizim çok kafaya takmamız ve zorla vermemiz kesinlikle süreci olumsuz etkiliyor. Diş dönemi girmeden önce verdiğim her şeyi yedi, sevdi her şey iyiydi. Diş dönemi başladı 11 aylık oldu hala huylari değişiyor. Kendine yaptığım salcasiz baharatsiz şeyleri yememeye basladi doktorumuz kendi yaptıklarınızdan verebilirsin dedi konuştuk zamanla dedi. Pütürlü yemiyordu sonra disine iyi geldiği için sanırım ısırmak falan, o sürede pankek krep kek tarzı sevdi. Yumurta peynir yemiyor sevdiği şeylerle vermeye çalışıyorum sadece labne peynir yiyor. Çorba içmiyordu bir ara,hiçbir çorbayı. Yakın zamanda domatesli şehriye çorbası içti sevdi şükür. Ben ne kadar zorladiysam o itti istemedi soğudu, sürekli teklif ettim ama zorlamadım, damak tadı oluşuyor mamadan ek gıdaya geçiş hemen olmuyor öyle hayal ettiğimiz gibi maalesef. Bebe bisküvisi vermem dedim onu bile verdim o kadar katıydım ki bu konularda 😂 benimkide bu arada pankeki tokken mincikliyor, daha açken vermeyi deneyin birde sizin mutlaka yemek yediğinizi görsün sofraya beraber oturmak da çok etkili. Biz sofradayken deliriyor sofraya gelmek için.