kubraege Benim oğlumda 2 buçuk aylık hem meme hem mama ile besleniyor.En fazla 20
Dk da bir memede onun için mamada 90 cc yi geçmiyorum bazen 60 veriyorum kilosu 2 aylık aşısında 6,250 idi.Evolvia ar veriyorum.Benim bu mamaya geçiş sebebim reflü.Öncesinde hipp içiyordu ve her mama bitişinde çocuk mayışır kalırdı evolviaya geçtiğimizden beri her mamadan sonra deli gibi ağlıyor anlam veremiyoruz.Ben yokken evdekilerin 120 vermişliği bile olmuş ki ona rağmen ağlıyor.300 versem içecek.Ne kadar çok verirsek mide o kadar genişliyor ve daha fazlasını istiyolar.Sizin verdiğini cc gerçekten çok fazla saatine göre.