Selam canım anneler 🫶🏻 oğlum 3 ay 17 günlük son birkaç gündür burnu çok tıkanıyor ya da kuruyor. Serum fizyolojik ile müdahale ediyorum ama pek bi faydası yok gibi. Hatta bu sebepten dolayı gece uykularında bölünmeler olmaya başladı🥺 aile hekimliğindeki hemşiremiz nem makinesi almamızı söyledi. Kullandığım ve tavsiye edebileceğiniz nem makinesi varsa yardımcı olursanız sevinirim 🥰