yaybebegi Bebeğim 6 aylık oldu alerjik gazlı bir bebek olduğu için sürekli huysuz ağlayan bir bebekti ama artık büyüdü sabahta akşama kadar bağırıyor oyun halısına koyuyorum bir 10 dk kendi oynasın istiyorum gözü bende oynamıyor ağlıyor odadan çıksam yine ağlıyor yatmak istemiyordur diye mama sandalyesi aldım oyuncakklar aldım 5 dk oynuyor sonra yine bağırmalar ağlamalar sürekli huysuz bağıran mutsuz bir bebeğim var kendi eliyle ayağıyla oynayip oyalanmıyor hiç emmek istediği çoğu zaman emziriyorum geri çevirmiyorum hergün dışarı çıkarıp gezdiriyorum şarkılar söylüyorum oynuyorum oynarken mutlu oyun bitince başlıyor huysuzluk çocuğumun bir derdi varsa anlayamıyorum okadar istiyorumki bir 15 dk kendi başına oynasın ben is yaparken beni izlesin oyalansın fln ama uyanık olduğu sürenin tamamı boyunca birebir ilgi istiyor çok yoruldum onu mutlu edememe durumu sürekli bağırma hali beni psikolojik olarak çok yıprattı nerde yanlış yapıyorum neden çocuğumu mutlu edemiyorum huyumu böyle yoksa ben yanlışmı yetiştiriyorum lütfen bir akıl verin.
Mimeva yaybebegi valla benimkide kolikti ve alerjik 4. Aydan sonra aşırı huysuzluğu başladı şuan 6. Aya girdik hala sürekli sizinki gibi sürekli ilgi istiyor bişeyle ilgilense işi bittikten sonra gene bana sarıyor sizin yetiştirmenizle alakalı değil yani bebek için bi dönem zaten bol sevgiye ve ilgiye ihtiyacı var çok yorucu oluyor ama siz ilginizi sevginizi vermeye devam edin ilerde meyvelerini alıcaz bunların inşAllah
Tontis_annesii yaybebegi benim oğlumda öyleydi tam bir ilgici oyuncu çocuğu ilgilenirsen oynatırsan çok mutlu keyfi yerinde oluyor ilgilenemezsem oynatamazsam da gün içinde hep huysuz suratı asık oluyor bende hep onunla ilgilenirdim şimdi 11 aylık olmak üzere yere oturtuyorum oyuncaklarını döküyorum önüne oynamaya başladı şükür
AegeansMom yaybebegi benim oğlanı anlatmışsın. Ve aynı seyleri hissediyoruz. Yani diyorum ki ben mi çocugumla iletişim kuramıyorum acaba. Sürekli bişi anlatmaya çalışıyor ıh ıhı ıh ıhı… konusuyorum ne oldu annecim ne istiyorsun diyorum anlayamıyorum. Hep ağlak hep mızmız. İstiyorki 3 metre kre evde sürekli kucakta dolaşsın. Hayır evimde o kdar kücükkü dolaşcak yer yok. Ne ilgisini cekiyor anlamıyorum
yaybebegi Mimeva aynıymışız dertlerimiz inşallah meyvesini alırız mutlu olsun diye herşeyi yapmaya çalışıyorum ama aradada biraz nefes almak istiyorum bir yorgunluk kahvesi içme lüksüm olsun istiyorum sanırım 😊
yaybebegi Tontis_annesii tıpkı anlattığınız gibi birde başka birşeyle ilgilenirken konuşsam şarkı fln söylesem onuda kabul etmiyor direkt göz temasıda istiyor bizimkininde birazdaha büyümesi lazım demekki 🤷♀️
yaybebegi AegeansMom yanlız değilmişiz demekki ve normal bir süreçmiş burdaki yorumlara göre en azından ona sevinelim 😊 Dediğiniz gibi bizimkide hep kucak istiyor bizim evde küçük camdan bakıyoruz onu seviyor ama etrafımız bina hep bir süre sonra ondanda sıkılıyor tüm günüm ne yapsamda biraz mutlu olsa oynasa diye çabalamakla geçiyor.
Sevensevilen yaybebegi merhaba aslında anlattıklarınız doğal, sadece beklentiniz yüksek. Sizsiz oyalanmasını pek beklemeyin , halıya koyduğunuzda yanında oturun, yalnız bırakmayın. Baktınız oynuyor gibi, yavaş yavaş uzaklaşırsınız.
yaybebegi Sevensevilen ilk bebeğim tecrübesizim neyin normal olduğunu çok ayırt edemiyorum beklentiden ziyade sanırım arkadaşların bebeklerinden etkileniyorum onlarınki duruyorsa benimkide durabilir demekki diyorum 😊
Fatoscum yaybebegi olması gerektiği gibi davranıyor biz bazen başka bebeklerle kıyaslayıp kendimize dert ediyoruz.Bu aylarda nesne sürekliliği yok,sizi göremediginde yok olduğunuzu düşünüyor yani gidip geleceğinizi bilmiyor😊 Yanınızda oynaması için biraz daha zaman var.Ama mutfakta buzdolabı önüne destekli oturtup magnet oynamasını sağlayabilirsiniz.Çok beklentiye girmeyin tek vakit geçiremiyorlar,kendileri oyun kuramıyorlar daha 6 aydır bu dünyada 🥲
yaybebegi Fatoscum haklısınız ister istemez arkadaşlarımın bebekleriyle kıyaslıyorum qonlarda bizimkinin aksine yere koyunca oynayan kendi kendine uyuyan kucakta uslu uslu oturan bebekler bir araya gelince arkadaşım kendi bebeğini yere bırakıp ben yoruluyorum bir çay fln içebileyim diye benimkiyle oynuyor 😊 böyle olunca ister istemez kendimi sorguluyorum.
Mimeva yaybebegi tabi bende öyle eskidrn ana kucağında sesi çıkmazdı kahvemi felan içip nefes alırdım şimdi uyursa anca insanın ihtiyacı var böyle nefes almaya olmayınca bunalıyoruz bizde tabi🥲
Busramaden yaybebegi bundan daha normal dogal olan bı bebek daha gormedım😂 2 yasına kadar bebekler kendı basına oyalanamaz yanında guvende hıssettıklerı bırını ısterler
yaybebegi Busramaden yaa bunu söylemeniz beni çok mutlu etti 😇 bir arkadaşım güvenli bağlanmayı çok önemsediğimi söyleyince sen çocuğu kendine bağımlı yapmışsın güvenli bağlanmış olsaydı sen odadan çıkınca ağlamazdı asıl sana bağımlı olmuş bu çocuk fln diyince çok etkilendim
ruveydaensar yaybebegi çok normal canım . Bıraz daha büyüsün sen de bir sıkıntısı mi var yoksa sadece ilgi mi anlarsin . Tepkileri biraz daha net olmaya başlar bikac aya . Biraz daha sabır . Sen iş yaparken mutfakta yanında oturup eline bı şeyler verirsin 5 dk oyalanir , alır ilgilenir geri bırakırsın başka bı şey verirsin 5dk daha . Ama fazla bı şey bekleme yani huyu öyleyse öyle gidiyor genelde 🤷🏻♀️
yaybebegi ruveydaensar yemek yapacağım zaman mutfağa yanıma alıyorum eline verdiğim şeyi 2 dk sonra yere atıyor attiğinı ver gönlünü yap derken bir süredir yanmış soğanlı yemekler yemek zorunda kalıyoruz 😊
Yavrukus-20 Benimkide öyleydi tek başımaydım yere koydugumda ağlar memede uyur uyanir psikolojim bozulmuştu çok sinirliydi uyumuyordu felan doktora götürdük hatta düzcenin ünlü doktoru normal hatta sinirlu olması cok iyi dedi 3 yasinda daha iyi ama yine ilgi istiyor oynuyor kkendi başına
yaybebegi Yavrukus-20 yaa sinirlilik bizimkindede var . sinirli olması neden iyi birseymiş peki doktorunuz bahsetmişmiydi ben ondada kendimi suçlayacak bişe buluyorum dediğiniz gibi psikolojim harap durumda aceba benim gerginliğimdenmi etkileniyorda sinirli diye düşünüyorum.
Fatoscum yaybebegi ay ben de böyle hissediyordum kendimi,çok imreniyordum öyle bebeklere.Şuan 2 yaşında ve onlar benim bebeğime imreniyor,çünkü o uslu bebekler anne-baba diyebilirken benimki uzun uzun cümleler kuruyor.Yani her bebek farklı,oldukları gibi kabul etmemiz gerekiyor☺️
Busramaden yaybebegi guvenlı baglanma tek bır sekılde olmaz cocugun karakterıne gore degısır her cocugun verdıgı tepkıler farklıdır amaaan cok takılmayın
Yavrukus-20 yaybebegi ya onu sormadım cok yoğun du hemen baktı ne alaka dedik eşimle ama bende baya sinirliydim o dönemler yeni evli ilk cocuk gurbet derken stres vardi bendende gecmis olabilir simdi daha iyiyim oda iyi krizleri azaldı ama sinirli yine birazda mizaci bu heralde her çocuğun mizaci var anlamak gerek sanirim bilmiyorum sadece idare ediyorum sorunlu bi cocuk olmaması için genelde boyle şımarık sinirli zor çocuklar ilerde zeki oluyorlar büyükler hep oyle der peygamber efendimizde oyle demiş 🙂
yaybebegi Fatoscum maşallah ne güzel bizimkininde konuşma becerisi gelişir inşallah bukadar konuşmaya şarkıya türküye. Altını değiştirirken kiyafetlerini değiştirirken bile dursun diye hep bişeler anlatıyorum 😊