Merhaba☺️ Bebeğim 8 aylık olmak üzere bi kaç gün sonra. Sol tarafta köpek dişi dediğimiz dişi çıktı bugün ilk kez gördüm. Diş olduğuna eminim doktora götürdüm çünkü. Ama bir şey aklıma takıldı. Normalde bebeklerde hep en önden 2 tane diş çıkmaz mı😂 neden bizim öyle olmadı ? Yoksa her bebek farklı mı normal mi ?