Merhaba arkadaşlar 🌺 ben doğum yapalı 2.5 ay oldu. Kırkım çıktıktan sonra kanamam kesildi. Geçen hafta doktor kontrolümde doktorum her şeyin normal olduğunu rahmin yumurtalıkların temiz olduğunu hatta adetime az kaldığını söylemişti. İki gün önce hafif bir kanamam oldu ama kanama şeklinde değil kahverengi akıntı şeklinde. O günden beri de devam ediyor normal ped kullanacak şekilde değil ama günlük pede akıyor . Hani adet sonu olur ya o şekilde. Bu durum ne olabilir, yaşayan oldu mu aranızda ?