birprensesannesiiiii Derendemirci07 valla be de calpol denedim bir kaç defa geçirmedi ama dolven verdiigim an hemen iniyor du geçmiş olsun . İnşallah hemen iyileşir 🤲🤲🤲☺️
Derendemirci07 birprensesannesiiiii akşam üstü ateşi düştü tekrar çıkmadı çok şükür gece bugün ateş olmadı. Huzursuzluk var sürekli beni istiyo o kadar şu anlık
melosta Derendemirci07 benim bebeğim sık hastalıp antibiyotik kullanıyor 3 günün sonunda ateş anca düşüyor ama calpol düşürmüyor pedifen verdi dr bize o anca düşürüyor 3 gün boyunca sürekli düşüp çıkıyor ne yazik ki
melosta Derendemirci07 calpolun dozu da az gelmiş olabilir doktorunuza mutlaka danışın ne kadar vermeniz gerektiğini