Ysgl26 Kızlar dünden beri azı dişim sızlıyo çürümüş acayip hava alıyo.nefes aldıkça canım acıyo resmen.. Emziriryorum kanal ya da dolgu yaptırabilir miyim emzirirken ? Nelere dikkat etmem gerek
M_asal Ysgl26 yapririlmiyor diye biliyorum çünkü bende gitmiştim işlem sırasında yapılan uyuşukluk sütten bebege geçiyormuş bana öyle söylemişlerdi bebeğin emmemesi gerekiyor diş yaptırmak için
nazlimom_ Ysgl26 yapılıyo ben kanal tedavisi yaptirdim doktor cıkınca emzirebilirsin sıkıntı olmaz demişti ozamanda 5-6 aylık falandı cıkınca emzirdim
nazlimom_ Ysgl26 sağmana gerek yok emzir dedi sağmadim oda hastaneye geldiği icin cıkınca emzirdim ağlıyordu