Kevserakb Kızlar sütü sağıp dondurucuya koyuyorum bazı zor durumlarda lazım olur diye dün bir tanesini çıkardım çözüldü ama gerekmedi tekrar buzluğa koysam ne olur siz nasıl saklıyorsunuz
Gizzzzz-giz Kevserakb çöp oldu o geri buzluğa atılmaz çözülmüş şekilde buz dolabının alt kısmında 3 gün dayanır geri sakın buzluğa atıp dondurma
Kevserakb Gizzzzz-giz tekrar dolapta saklanıyor o halde bir sıkıntı olmaz değil mi korkuyorum zehirlenir diye
Gizzzzz-giz Kevserakb sen bunu nerde çözdürdün. Bak şöyle yapmalısın buzluktan dolabın alt kısmına alıp çözdüreceksin dolabın alt kısmında 3 gün dayanır oda ısısında 3 saat dayanır öyle söyleyeyim ve ısıttıysan içmediyse at sütü dolaba falan geri koyuluo ısıtılmaz