Poyrazylmz benim açımdan da sıkıntı yok,kafası karışsın istemiyorum bende, bir kere olsun tam olsun inşallah 😊 uyumadan bende yaptırıyorum,dün gece sadece 1 kere yaptı onda da uyandı,sabah kuru kalktı ben gece kalkıp kontrol edeyim en iyisi,sık sık uyandırmakta istemiyorum yapmıyor zaten ağlıyor.dün gece dikkat ettim uyuduktan 5 saat sonra civarı yaptı çişini 4 saat sonra falan kaldırmayı deneyim bu akşamda.Her çocuğun düzeni farklı tabi ki ama biz anneler tavsiye almak istiyoruz yine de 😊