Merhaba. Sosyal medyada olsun gerek dışarıda olsun oturabilen bebek görünce şaşırıyorum. Ya da anlık mı görüyorum ? Bakıyorum mama sandalyesinde oturuyor ( yemek yemediği zaman ? Yerde oturuyor sandalyede oturuyor. Arabada oto koltukta oturuyor ? Bebek arabasında oturup dışarıyı izliyor. Benim kızım böyle değil diye garip geliyor. Kızım 1 yaşında acaba keşif zamanı olduğu için mi ? Tecrübeli anneler yazarsa sevinirim ?