incitanem3 bende 20 gün oldu doğum yapalı sezaryen ile, toplam 16 kilo vermişim 😂 bebeğime dokunmasın diye hiç bir şey yiyemiyorum sadece çiğ yemişler yiyorum yemek yiyeceğim zaman tavuk gibi protein vs tercih ediyorum kahvaltıda yumurta yiyorum çok nadir paketli gıda ufacık.. acıkınca boll bol su ve çiğ kuru yemişşer süt yapsın diye, daha vermem gereken kilo çok 25 kilo almıştım çünkü 😢 bayrama kadar veririm inşallah