canselkrtt yani soyle dusunun dusup bir yerini vurdugunda cani daha çok aciyor asi saniyelik bir sey. Sadece asi icin degil ben baya baya sogukkanliyim. Gecen elini kapinin arasinda sıkıştırmış ay esim bir panik bir panik oturdu aglayacak nerdeyse. Naoacagini sasiriyor. Ben aldim suya tuttum sarildik biraz gecti. Yani olacak olabilir her seye cok asiri tepki verirsek dogru olmaz biraz duygularimizi kontrol etmeliyiz. Yarin bi gun buyuyecekler bizlerden ogrenecekler o yuzden duygu kontrolu onemli