Zmrtkrtgl Arkadaşlar bebeğim 4ay 10 günlük damağında beyaz bi nokta var resim atsam bakar mısınız acaba diş mi 🌸
Oburiks Zmrtkrtgl diş değil o diş incisi diyolar benim bebeğim diş çıkardı ama halen damağında onlar var o geçince farklı farklı yerlerde yine çıkabilir endişe etmeyin inşallah diş sürecini de sıkıntısız bir şekilde anlatırsınız 🌺
Zmrtkrtgl sehrengiz_8 Eli sürekli ağzında her bulduğunu ağzına sokuyor benim elim de dahil ve artık damaklarıyla bastırıyor ağzına soktuğunu
berosunannesi Zmrtkrtgl bizim de vardı 3 aylıkken falan aa dedik diş geliyor ama değilmiş😅 diş incisi dedikleri şeymiş bebisim 9 gün sonra 7 aylık olacak hala diş miş yok
sehrengiz_8 Zmrtkrtgl elini dokunduğunda dişse sertlik gelir istersen demir çay kaşığını hafifçe vur.. ses gelecek mi diye ama diş gibi duruyor ilk bu dişleriniz mi çıkıyor
Azra41 Zmrtkrtgl bence değil benim kziminda ben bakınca sağ altta öyleydi bende dış sandım ama sonra kayboldu kdgsgsgs
EmineYilmaz Zmrtkrtgl beyaz noktalar canım. Benim bebeğimde 2,5 aydan beri dişlerini kaşıya kaşıya mahvoldu şuan 3 ay 20 günlük ama normal benim kızımda böyleydi 7. Ayda çıkardı ooof of çıkarsalar hemen rahatlasalar
Zmrtkrtgl berosunannesi aaa bende diş sanıyorum onu açıkçası ilk bebeğim bi bilgim yok danışayım dedim 🥰
Zmrtkrtgl sehrengiz_8 ben dün gece farkettim bunu daha ilk bu görüntü emin değilim diş olup olmadığından 🤦🏻♀️
berosunannesi Zmrtkrtgl aynen benim de ilk canım bi heyecanla herkese sordum değilmiş sizinki de diş değil diş incisi yani😌
Zmrtkrtgl Oburiks teşekkür ederim amin inşallah 🥰🙏🏻 Bu diş incisinin bi sakıncası yoktur umarım ya çok tedirgin oldum acıkcası
Oburiks Zmrtkrtgl yok her bebekte olan bisey dediğim gibi geçtikten sonra yine dis etinde farklı farklı yerlerde çıkabilir dis çıktıktan sonra yine vardır bizde de var çünkü doktor önemsiz bisey olduğunu söyledi bize sizde endişe etmeyin