Merhaba hanımlar kızım 17 aylık. Yaklaşık 3 aydır kendiliğinden ayağa kalkıp duruyor ama yürümüyordu. 2 aydır tutunarak yürüyor. Şimdiyse 8 9 adım atıyor düşüyor. Geç yürüyen çocuk olabilir ama bu evrenin uzun sürmesi canımı sıkıyor. Normal mi sizce? Hani hiç adım atmıyor olsa derim ki birden yürüyecek heralde. Adım atıyor ama sonra ya tutunuyor ya düşüyor.