Baharbicen Kizlarr yardiminiza ihtiyacim var bu gidisle kel olcam 😀 3 ay oldu dogum yapali dus almaya korkuyorumbir avuc sacim dokuluyor psikolojim bozuldu onerebileceginiz birsey varmi olur demislerdi ama bukadar tahmin etmemistim
sabirsizbebek15 Baharbicen benimki banyoya girmeden elimş atınca top top geliyor 😌 saç süpürmekten bıktım. Geri cıkar diye düşünüyorum. Saçlarım hem sık hem kalın telli biraz memnumun aslında bu durumdan
Misskokulum Baharbicen elimi atmaya korkuyorum avuç avuç dökülüyor o muhteşem saçlarımdan eser yok şimdi 😣
kerem_imm Baharbicen benim de öyleydi o kadar çok döküldü ki 🙁 geçen hafta ilk defa şampuandan önce yeşil banyo sabunu ile yıkadım saçlarımı ve banyodan sonra neredeyse hiç dökülmedi. Artık her banyoda önce sabunla yıkıyorum. Sadece banyoda tararken dökülüyor o kadar. Gün içinde dökülmüyor ama tabi haliyle biraz sert oldu saçlarım. Ama dökülmesin de buna razıyım 😕
Turuncu Baharbicen kel kalmıyorsun da baya bir süre devam ediyor sonra azalıyor tamamen durmuyor benim öyle oldu
Defne_123 Baharbicen ay DHA adün randevu aldım bunun için dazlak olacam en son bu kadar mı dökülür saç avuç avuç ya
Kubra22 Baharbicen Bende açılmalar olmuştu artık çok döküldü saçım ama dökülen yerlerden yeniden çıktı. Şimdi oğlum 8 aylık. Dökülmesi durmadı ama çok da dökülmüyor.