Kızlar günaydın bi iki gün önce post açmıştım gribim diye çok dikkat ettim bebeğime geçmesin diye ama sanırım o da grip sürekli hapşırıyor ve huzursuz.Tam başlamadan nasıl önüne geçebilirim ne önerirsiniz doğal olarak ilaç olarak calpol var sadece serum fizyolojikte var ama doğal şeyleri bilmiyorum ne olabilir