Zelnuray Kızlar saçlarım çok ama çok dökülğyor 4 ay oldu doğum yapalı sizlerde de aynı mı öneriniz var mı😭😭
balannesiii Zelnuray bununla ilgili dün post acmıstım bence acil doktora görün bnmde öyleydi değerlerim resmen yerlerdeymiş meğer ondanmıs
19052019 Zelnuray 10 aylık oldu hala dökülüyor 🙄 saç kalmicak diye korkuyorum eşim devamlı yerden saç topluyor 😂😂😂Napim elim de olan bir durum değil 🤷🏻♀️
Kiviefe balannesiii ben gittim kan verdim troid vitmin baktılar gayet iyi dediler onunla alakalı degil dediler tabi hamilelikte hiç döklmedi dvit ve ferrum kullanıyordum drvam etsek eminim iyi gelir
Zelnuray Kiviefe anaaa gerçekten mi kız görümcemi evlendiriyok keş kel düğüne gitmek istemiyorum ama zaferimi kutlamam lazım 😂😂😂😂
balannesiii Kiviefe evet o vitaminlerdende olur birden vücuttun düştüğü icin kullan bakalım belki işe yarar canım