Tugcesude Öncelikle Allah bağışlasın. Sizi üzmek asla istemem ama sütünüzün yetmemesi gibi bir ihtimal malesef ki var. Kesin doymuyor bebeğiniz demiyorum bakın. Sadece ihtimali söylüyorum. Çişli bez sayısı da önemli ama kaka yapması da lazım. Ben doğum yaptığımda çocuk doktorum bana günde bir ya da 2 kez en az kaka yapmalı demişti. Yapmıyorsa anne sütü yanına mama takviyesi yap demişti. Benim bebeğim 2-3 gün kaka yapmadı anne sütü ile. Mecbur mama takviyesi yaptım ve kaka yapmaya başladı. 2 ihtimal var bunun İçin. Ya doymuyor, ya da idrar yolu enfeksiyonu gibi çeşitli sebeplerden olabilir. Kızkardeşimin bebeği de çünkü kaka yapmadığı olmuştu. Doktor tahlil istemişti. İdrar yolu enfeksiyonu diyip ilaç verdi. O ilaçları kullanınca kaka yapmaya başlamıştı. Kesin şu sebepten diyemem tabi. İhtimalleri söylüyorum sadece. Doktorunuzla bence içiniz rahat etmesi açısından görüşün derim…