Happybabyy Kaynanam boyatılmaz diyo bende internete yazdım bazıları boyatılır bazıları boyatılmaz diyo ne yapıcam boyatıp da bir şey yaşayan var mı🤦🏻♀️
bsclk77 Happybabyy valla canım ben 6. Aydan sonra saçlarımı açtırdım platine kadar emziriyorum hala oğlum 18 aylık, bir zararını görmedim ,karar senin