Su sabun 😀 hayatımda hiç bir zaman oyle cilt ürünü kullanmadim hala da kullanmıyorum. Şöyle bi göz gezdiriyorum bazen, kaliteli bir şeyler almaya kalksam 1000 tlden asagi tutmuyor. Ben 1000 tlye cilt ürünü alsam kocamdan önce ben atarim kendimi evden agsjnd şaka bir yana aşırı pahali geliyor bana kozmetik. Lifli aloe vera sabunu ile yıkıyorum düzenli maderise krem sürüyorum üstüne de aklıma geldikçe.