Esrelf aren61 düzcede vardır canım da belki senin gittiğin hastanede yoktur. bizimde gövdesine kadar inmişti gözlerinde yoktu ama. Biraz daha sabret bakalım geçer inş.
aren61 Deletedmom006 rabbm sifa versin bebelerimize bn anlamadm guselde besleniyor tuvaletnude cok iyi yapio ama iste yavas dusuo
UmmOmerHattab Ben devlet hastanesine gitmiştim bursadayım. Burda da temassız ölçerle baktılar. Belki orda da vardır
aren61 Esrelf inşallah benmkınn suan sadece gozlerde var bedennde yok dencek kdr azcık duzcede bırtane ozel hastane var zaten bakacagım vardr ınsallah
Xoxox Bizde 32 gunluguz en son 21 gunlukken 11.5 ölcülmüştü. 10 gun sonra tekrar kontrolumiz var ama hala sariyiz. Guzel emiyo tuvaletinide kolay yapyo ama neden gecmedi cok aklima takiliyo
Almina4497 aren61 benımde ılk gunler sarılık yasadı bebegim izmirde bi arkadasımın doktoru mama takvıyesı yapın demiş anne sutu atlatması ıcın gereklı ama ılk hafta süt hemen gelmedıgınden gereklı oluyormus ıns cabuk atlatırsınz🙏🏿🙏🏿