Merhaba kızlar, bebeğim 3 ay bir günlük
Reflü tanısı konulmadı henüz bugün de usg çektireceğim ama bu kadar kusması normal mi ya delirmek üzereyim ne önlük dayanıyor ne kıyafet artık bir yere giderken kendime bile yedek kıyafet almaya başladım üstümü başımı mahvediyor aşırı kusuyor ya napıcam ne zaman düzelecek bu durum deneyimli anneler var mı aynı zaman da sma conforta başladık 1 aydır fakat öncesinde de kusuyordu zaten