Ayy Allahim geçen hafta bit bu hafta çıban nedir bu çektiğim kizlar ya. Bu sefer de sağ kolumun altında bi ağrı var ,sertlik var içi dolu belli ki. Sıkıyorum çok az bir şeyler çıkıyor içinden ama o asil özü çıkmıyor canim yanıyor çok. Sivilce gibi ucu da görünmüyor ki öyle. Ne yapabilirim bunun için dururken bile agriyor