Emreninannesi- Anneler oğlum 16 aylık çok zayıf balık yağının iyi geldiğini duydum bu konu da bilgisi olan yazabilir mi ? Bu ayda kullanıyor mu ? Doktora sordum balık yağına gerek yok dedi ama bu zayıflığını çok kafama takıyorum
Fasulye12 Emreninannesi- möllers in tuttu furittilisini kullanmıştık. İştah açıcı olarak da doktorumuzun tavsiyesiyle nutrigen üzüm kullandık ve faydasını gördü kızım
Nrc-2 Emreninannesi- bence bi dokorunuza danışın balık yağı konusunu çünkü belirli bir aydan sonra veriyorlar. Möllers veriyorum iştah açtı diyemem ama yüzüne renk geldi resmen🌸
Emreninannesi- Dmt-01 az alır diyo bünyesi öyle diyo 8 aydan beri 9 kilo bu kadar ay 100 gr bile almadı
dogacan Emreninannesi- benim kızımda zayıftı möllers balık yağı verdi doktorumuz kullandığımdan beri iştahı çok iyi oldu maşallah çok faydalı eczaneden alın
Nrc-2 dogacan benm kızım da möller kullanıyor ama sanki şurubu kullandıktan sonra yüzünde ve kollarında tüylenmeler oldu 2 yaşında sizin başınıza böyle bir durum geldi mi ?