meros51 Merhaba arkadaşlar kızım 2 aylık küçük bi bebek doktor Demir damlasına başlattı pazartesi gününden beri kullanıyorum aşırı gazı var anlatamam çıkarıyor ama balon gibi karnı, siz nasıl kullanıyorsunuz ben yanlış mı kullanıyorum acaba?
Bibebek_ meros51 canım kilo başına 1 damla veriyorsun o damla gaz yapmaz pek atak zamanına girdiyseniz onun etkisiyle huysuzdur. Bebekler bizim düşündüğümüzden daha gazlı oluyor bi iki sefer çıkarmayla gazı bitmiyor sen gaz masajını eksik etme bide soruyorum sadece yanlış anlama su veriyorsan su verme gaz yapar besin eksikliği oluşur kilo da alamaz bilgin olsun. 4 aylık olunca sağlık ocağı kan damlası verecek onun yerine de ocean kullanmaya devam etmeni tavsiye ederim
meros51 Bibebek_ Teşekkür ederim öncelikle 😊su vermiyorum, gaz damlası da verdim nurse harvey epey etkili oluyor ama sıkıştıkça veriyorum. Gaz masajını da yapıyorum aslında gazla başedebiliyoruz ama balon gibi fıss diye uzun uzun gaz çıkarıyor 5 dakika sonra yine aynı böyle aşırı gaz oluştu hiç gazlı birşey de yemiyorum rezene kimyon çayı içiyorum ama anlamadım atak haftasından olabilir belki ben biraz bu damlaya bağlamıştım
meros51 Defnecik23 Hayır hanımefendi bilmediğimiz şeyleri burada sorarız zaten ya, siz de keşke insanların sorularına nasıl cevap verilir bu yaşınıza kadar öğrenseydiniz. Yine de verdiğiniz bilgi için teşekkür ederim 👍🏻