Kızlar selammm
5 ay 1 günlük oğlum var.
3290 Gr doğdu. Şu an 6200 Gr. Boyu da 63 cm.
Doktor çok zayıf olduğunu, kilo alımının çok az olduğunu söylüyor. Ek gıdaya başla falan dedi.
Anne sütü ve mama ile besleniyor. Emmek istemiyor sağıp veriyorum, mamayıda aynı şekilde içmek istemiyor zorla besliyorum çocuğu.
Neden böyle anlamıyorum.
Nasıl kilo alacak bu çocuk. Moralim bozuluyor artık. Bi rahatsızlığı falan mı var anlamadım ki.