Merhaba sevgili anneler . Bebeğim 3250 doğdu .2.ay kontrolümüzde 4700 çıktı . kilo alımı 1.ay kontrolünde normaldi ama bu ay yavaşlamış .Benim kızım 10 dakikadan fazla emmiyor .Geceleri de uyandırmıyorum emzirmek için , o ne zaman isterse o zaman uyanıyor doktorumuz uyandırma demişti .kilo alımının yavaşlamasına aşırı üzüldüm 😭, neler yapabilirim bebeğimin sağlıklı kilo alması için ? Öneri ve dualarınıza ihtiyacım var .Şimdiden herkesten Allah razı olsun 🥹