lajune Bebeğim bugün 61 günlük oldu. 2.ay aşıları ne zaman a kadar yaptırılmalı? 3.aya girerken yapılacak diye duydum. Emin olamadım.Sizler nasıl uyguladınız bu süreci? Şu an 2.atak dönemindeyiz, bir çok aşının yapılması ne gibi olumsuzlukları getirir?
benkosarim lajune bir hafta kadar geciktirebilirsiniz diye biliyorum çünkü biz benim kızıma hastaydı 66 günde falan yaptırmıştık ya bebekten bebeği değişiyor bazıları hiç etkilenmiyor verem o açısından bazıları çok huysuzlanıyor çok değişik yani alakalı
Durusunannesi lajune 1 aylık açısından tam 1 ay sonra yapılıyor. Ama verem aşısının günleri var sağlık ocağını arayıp sorun 2 aylık aşıya hangi gün gelelim diye gidince yaparlar vakti gelmiş bence
baykuskiz_ lajune 1 aya kadar suresi var ama her gun acilmiyor. Saglik ocagini arayip gun alirsaniz daha saglikli olur