gulbahcesi_ Kızım 3 aydır öksürüyor onun dışında hiç birşeyi yok ara ara öksürüyor röntgen temiz çıktı kan tahlili temiz sırtını dinlediler temiz 3 4 doktora getirdim herşey temiz hiç bişeyi yok yinede antibiyotik felan verdiler prospan verdiler damla verdiler yine geçmedi geçmedi geçmedi en son alerjik olabilir dediler gittim alerji doktoruna ne dese beğenirsiniz suanda öksürmüyor ama 😒 çıldırmamak için kendimi zor attım dışarı ben ne yapayım bu çocuğa ya birşey diyin sadece kuru öksürük ara ara oluyor ama 30 saniye felan sürüyor gıcık gibi oluyor burun akıntısı vs yok biraz araştırdım bişeyler buldum ama siz bana neleri önerirsiniz ne yapayım akşam vicks sürdüm ayak altlarına sabah öksürdü yine üzülüyorum artık ya bişey yapamıyorum
Eelifinannesi gulbahcesi_ aynı sorunu benim bebeğimde yaşadı geniz akıntısı kaynaklıydı bizimkide malesef uzun süre geçmiyor ama bize iyi gelen tek şey bitkisel kaynaklı bir şurup oldu 3 güne tamamen kesti adı bisolnatur bi deneyin isterseniz
Deletedmom_68 gulbahcesi_ bizim alerjikti. ev tozu, yün, tüy, peluş, evcil hayvan, deterjan kokusu her şeyden olabilir dedi doktorumuz artı alerji damlası kullandık. yine belirtiler şiddetlenince veriyorum
5465ss gulbahcesi_ benimkide 4 aylık bebeğim aynı sorun bizdede var öksürük ara ara tutuyor böyle içten öksürüyor sonra geçiyor şimdide burun tıkanıklığı başladı bide şimdi bende hasta oldum hem öksürük hem nezle 🥴hepsi üst üste oldu doktor benim bebegimede birşey yok dedi doktorun yanında oksurmedi bide 😂 ateşi çıkarsa garpol ver dedi sadece o kadar 😏
gulbahcesi_ Eelifinannesi onu gördüm de 1 yaş altı önermiyorlar İnternete göre siz ne kadarlık verdiniz acaba onu
Eelifinannesi gulbahcesi_ 22 aylık benim ki bir ölçek veriyordum eczaneye sorarak 1 çay kaşığı kadar verilebilir bence bize çok etkili oldu 🙏
gulbahcesi_ Deletedmom_68 bizimde çocuk doktorumuz alerjik olabilir dedi ama alerji doktoru çocuğa bakma bile bakmadı maalesef başkada yok doktor alerjik için ya
Ewolwia Bnmde aklima ilk alerjik olabilir die geldi fakat doktora goturmussunuz.baska.doktorada goturmenizi tavsiye ederim.bnmde ramazandan beri gecmeyen oksurugum var kbb gttm sikayetlerime gore alerjik ilac baslatacaktim fakat emzirdigin icin ilac baslayamayiz dedi oksuruk surubu verdi btkisel o iyi geldi bna.kizimda oksuruyor suan ilk once kuruydu smdi balgamli oksuryo burnu akiyo 1yas alti oldugu icin surupta veremiyrm.zeytin yagina sarimsak dograyip süzüp o yagi iciriyorum.ayak altina suruyorum iyi geldi baya sizde deneyebilirsiniz
gulbahcesi_ Ewolwia başka doktor yok maalesef özel var onada getireceğim ama şuan getiremiyorum randevusu felan var özele KBB düşünüyorum bende başka nedenden dolayı ama sizin dediğinizi deneyeceğim teşekkür ederim 🫶
Aysunsahra Bizde 2 ay sürdü hep yüksek yastıksa yatırdım nebülezatör ile hep izotenik su verdi öle geçti.böle öksürük zamanı izotonik su verebilirsiniz yumuşatıyor.balgamı olabilir genizine akıyor olabilir.
gulbahcesi_ Aysunsahra ya bende burnunu sürekli temizledim ettim serum ile ama yine aynı oluyor bize burnu temiz olsun demişti sürekli yine geçmedi birde onu deneyeyim sağolun 🫶
gulbahcesi_ 5465ss ay bu da kötü ya vicks felan birde deneyin ayak altına onu deniyorum bende akşamdan beri 4 aylık kullanılıyor mu ama bilgim yok kullanılır ama bence